CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

14 srpna 2006


.............................................................koupím si červený rolák.

9 komentářů:

Unknown řekl(a)...

a takový hud. nástroj taky, nebo raději oranžovou flétnu??? :D))

ivavi řekl(a)...

chci klávesy!!!!

Anonymní řekl(a)...

jsi trapná

Unknown řekl(a)...

no na tom týpkovy ten rolák vypadá dost hrozně, ale tak ty si určitě vybereš nějakej hezčí ne, co?

Woo řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Unknown řekl(a)...

dotaz: kdo je trapny???

jestli to, ze nekdo chce cerveny rolak je trapne... potom je pul sveta trapnych...

a ti, co takovy rolacek jiz maji, asi vubec nesmeji vstupovat do maleho ANONYMNIHO sveta?!? - v tom pripade jsem hrda, ze jsem vyhostena prave z uzemi anonymu :D)))

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

Rolaky sou OK, akorat mam pocit ze ten kytarista (a obecne cely FF) nejak zarostli a zvlceli a vypadaj dost opotrebene. A nezachrani to ani to ze vypada jak zvlastni agent Cooper.

ivavi řekl(a)...

lilac: jistě, vyberu si dámský a ne pánský...:)
sonyw: samozřejmě že já jsem trapná!
ramenac: já nechci zvlčet, já chci jenom červenej rolák....

Unknown řekl(a)...

2ivavi: hlavne nezarustej !!!