CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

24 srpna 2006

Ivo, dole je Kapranos!

Sobota: U Jakuba. Po pár hodinách střízlivosti jsem zjistila, že to není má pravá tvář. Ráno poté bylo jedno z nejhorších v mým životě. Ale děkuji úplně všem zúčastněným za báječnou akci. I Baterkám, Kubíkovi a Noisewriterovi za přijemné zkulturnění. Na Kraftwerk jsem nebyla, ale na takovou oduševnělou diskuzi o masturbačním maratónu nebo locustech s pásovcema dohromady to nemá. A shodila jsem 2.5 kila.
Věta dne/večera/noci: "Graz in czech is Štýrský Hradec, do you know?" ( 10x repetice )

Neděle: Nevolnostní krize.

Pondělí/Úterý/Středa: Noční jízdy ve smyslu "máš poslední dny prázdnin, tak si užívej". Taky jsem si jednou připadala jako stará rámota. Akce "Jdeme do Svítkova za holkama" s Woo, Sony, Ondrou, Spangem, Danem, Jakubem - právníkem ( jako právník se neosvědčil, dá se lehce ovlivňovat a vůbec, do chladný noci vyrazí jak na pláž, tsss) a ještě někým se nakonec ukázala jako podivná. Dům plný 13-14-15-16tiletejch opilejch a nadrženejch dětí, který se učej pít krabicáky mě slušně pobavil. Jen jsme seděli v kuchyní na podlaze, pozorovali pozvraceného majitele domu, blbnuli s vybavením domu a stěžovali si, že došel alkohol. A do toho rozzuřený soused a Beatles, yeaaaah! :)
A dneska po dlouhé době zase večer doma.

Mé oblblé čichové buňky zjistily podobnost vůně třešňového sprchového gelu a rumu.
Je čas nakoupit přezůvky, obaly, vodovky, pytlík na tělocvik, tornado a sešity. Já žiju pro školu!
Studuju ten debilní gympl jen proto, abych se v budoucnu mohla stát korektorkou. Jediný povolání, který mě aspoň trochu zaujalo. Ne, já nemám ambice. Chci jen řvát na ostatní, že napsali tvrdý y místo měkkýho.
Vincent Vega se porvali se 100°C. Skvělé.
Nechtějte vědět, co se mi vybaví při Every You Every Me od Placebo.
Pavilon M2 budou mít na podzim pár koncertů. Jo! Joo! Jo jo jo!!! Juchuchůůůů!
A vysvětlete Lilacovi, že odjet na 56 dní z republiky kvůli řízení dodávky s kapelou po turné (i když si vydělá dost peněz) je naprostá kravina.

Fešáci --------------- vpravo hleď. Kraftwerk. Někdo na nich v sobotu byl legálně a neužil si, někdo nelegálně a užil si to hodně a někdo nebyl vůbec a tudíž si ani neužil, ha (původně jsem tu chtěla zveřejnit fotku svého nejmilovanějšího fyzikáře, ale radší jsem si to rozmyslela).

*** A hodně štěstí všem, co dělaj příští týden reparát! ***

7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

tak k tomu prani k reparatum se pripojuji...

a dale... stara jsem si pripadala popre - asi ve 13, kdyz mi nejake dite reklo dobry den... a proto ta podivna nocni "jizda" ve svitkove pro me nebyla nicim novym... ale priste si beru rakev s sebou :D))

alkohol forever...

Anonymní řekl(a)...

Dík za přání, řekl sem to sotva 5krát, a taky kdo vyhrál v tý bitce kapel? Fandil bych VV ale 100 meli pocetni prevahu a trubky k tomu...
a nenadavej na skolu!

Woo řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Woo řekl(a)...

"Vincent Vega se porvali se 100°C. Skvělé." -> blbost draha;> 1 clen VV se dvema kamarady se porval se ctyrma Stupnema (znama firma samozrejme:) a trubky neby/ily!
Chci taky delat repec!

ivavi řekl(a)...

přece tady nebudu rozepisovat, kterej a kterej člen s porval s kým a s kým, když to ani nevím...
Vojta: vítěze to asi nemělo...nezapomeň si na reparát vzít kalkulačku:)

ludovico řekl(a)...

já bych rád jenom vysvětlil Lilacovi, že odjet na 56 dní z republiky kvůli řízení dodávky s kapelou po turné (i když si vydělá dost peněz) je naprostá kravina.

ivavi řekl(a)...

ludvík: děkuji ti.