CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

27 srpna 2006

Šmoulinka už zase vaří makaróny x Beetlebum x Beautiful Ones

Už v osmi letech jsem se vymykala, teda aspoň hudebně, i když málokdo o tom věděl. Všichni kamarádi poslouchali to, co tehdy nejvíc frčelo. Nechápu, jak jsem se k tomu dostala, ale měla jsem ráda Blur, no pochopte to, před Šmoulama a Maxim Turbulenc malá Ivuška (druhačka), který nedávno vypadaly mléčný zoubky, dá přednost britský kytarovce. A o dva roky, už ve čtvrtý třídě, zase Blur. Na moje britské hudební začátky jsem si vzpomněla dnes, když právě v okamžiku mýho probuzení v jednu odpoledne na ČT2 vysílali právě záznam koncertu Blur.
Konkrétně mému srdci byly nejbližší songy Beetlebum (1997) a Coffee and TV (1999).
No a mám tuhle kapelu ráda dodnes, i když s tím jejím slibovaným comebackem to vypadá bledě a Damon Albarn (dřív fešák, dneska mu je už 38 a je to horší) se radši věnuje animákům Gorillaz, grrr.




Jo a ještě jsem hodně milovala Suede (hlavně Beautiful Ones a Trash). Nevíte, co se s nima stalo?



Sakra, tenhle post mě docela dost dojal.

19 komentářů:

ivavi řekl(a)...

a zapomněla jsem na Pulp! Pulp! Disco 2000! Klasika!

Woo řekl(a)...

Je na ten zivak jsem koukala taky!:)

Unknown řekl(a)...

cve, si byla už takhle vzdělaná od dětství jo? hmmmmmmm, imponující ...

Woo řekl(a)...

A kdo neposlouchal Blur? Myslim ze Iva neni jedina....

Anonymní řekl(a)...

W:Jo ale mixovala jsi to s písnička z hříšnýho tance moje;>
I:Nezadrhli se Suede náhodou někde v roce 2002/2003 s vydánim desky? pak je Anderson nechal a začal sólově nebo ne? Tenkrát když natočili klip k Beautiful Ones vypadal Brett jako ten vas zpevacek Roe/deer nekdy pred rokem:D Ale naštěstí jen tam..

Woo řekl(a)...

Kecicky brouku, ja jseme byla zblbla ze Swayzeho!;*

ivavi řekl(a)...

Mně ten zpěvák Suede vůbec tak celkově, vzhledem i hlasem připomíná Andrzeje z Roe-Deer...A stejně se divím, že Blur tenkrát takhle normálně pouštěli v rádiích, pže jinak bych se o nich asi nedozvěděla...

ivavi řekl(a)...

lilac: no fakt, nekecám!

Woo řekl(a)...

Brett Anderson a Andrzej Palec? :D ..ale jo, jista podoba tady je....
J: ty jsi zase podobnej Matusovicovi:D

Woo řekl(a)...

.. A Iva Langerovi!
takze mam kolem sebe docela dobrou spolecnost:D

olivia řekl(a)...

všichni jsme to milovali, coffee and TV forever :-) a navíc to má skvělej klip

Woo řekl(a)...

no jasne Jodie!
A Mary co...?! Mary MA VZDYCKY PRAVDU!!!:D

ludovico řekl(a)...

s tím comebackem blur bych to spíš neviděl, obzvlášť když coxon vydává sólovky jak na běžícím pásu..i když..to vlastně dělal i za blur..jo ten živák byl super, pokud teda myslíme ten samej, já ho viděl asi před půl rokem a hráli tam skoro všechno z posledního alba..akorát mě děsně rozčiloval ten zvuk basy, byl takovej divnej;)

no a suede..jo jo, kluci semišový, ti už se taky nikdy nevrátí a když, nebude to stát za nic;/

ivavi řekl(a)...

ludvajz: no oni chtěli vydat něco bez Coxona, protože se k nim už vrátit nechce, ale skoro nikdo jim nevěří, že to bez něj dokážou...
jodie: nejvíc dojemný na tom klipu je rozšlápnutí růžovýho mlíka :)

ivavi řekl(a)...

.......... a tři minuty ticha za Suede .......

ludovico řekl(a)...

iva: no ale think tank byl už přece taky bez coxona, ne? bylo to sice úplně jinde, ale podle mě jejich nejlepší album..a coxon, to je teďkonc takovej rokenrol.

Anonymní řekl(a)...

taky adoruju think tank.
hele jo, vzbudim se, pustim televizi a uz ani nemam potrebu delat si neco k snidani (teda jako trvalo mi, nez jsem je poznal, kluky zpoceny). ALE(!) tehdy, kdyz jsem po prokaleny noci nechapave ziral na Katku Neumannovou, jak si dava tu cilovou rovinku, to bylo jiny emo...

ivavi řekl(a)...

hew666: taky jsem je nejdřív nemohla poznat..a tenkrát, když Neumannka vyhrála, byla jsem zrovna ve škole... Akorát pamatuju, jak naše učitelka ani nepřišla na hodinu a koukala na to.

Anonymní řekl(a)...

ivavi: jo tak to jsem mel zrovna naky prazdniny asi... protoze ja se prece ze skoly neulejvam, uh.