CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

16 srpna 2006

To nevadí, to je bratránek

Love Planet nebyl jen o Franz Ferdinand, proužcích a alkoholu. Celá Praha mě pohltila, prožila jsem pár dní v úplně jiným světě a celej rok mám na co vzpomínat. Ale na FF stejně nejvíc. Z první řady, chacha. A k tomu všemu jsem se v neděli ráno probudila v nějakým žižkovským ateliéru vedle Jakuba, čemuž bych před Love Planet jen těžko věřila. Stejně jako tomu, že tři dny za sebou uvidím Kubu Hoška, s kterým jsem předtím neměla tu čest nikdy. A tak dál, atd, bylo toho moc.
( + averze na červeno-černá pruhovaná trika)

A co je jinak nového? Noisewriter alias Mon Insomnie pustil do světa své nové dílko, doporučuju, můžete si ho stáhnout. Kill! Kill! Kids! budou mít bubeníka. Ó jéé. Ale ve čtvrtek v Ponorce se jim to vážně povedlo a bylo narváno. Já mám blbou náladu, že se krátí prázdniny / nastává období těch úplně nejtěžších a bezvýchodných depresí z celýho roku. Vím, jaké je přitáhnutí od mistra. Ale zároveň nevím, co chci. K něčemu se schyluje.

A Alex Kapranos není žádná držka - hele:


1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

zmateni, odmitani, prani, deprese, laska, nenavist, zlost, bdelost, slast...
a s tim vsim se spojuji ma bolava zada po setkani s konkretni anonymni osobou opacneho pohlavi... :(((
jsem na dne