CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

05 srpna 2006

Vzpomínky, duševní rozklad .......... a Smrt panen

Žiju ze vzpomínek. Dokážu strávit celej den neustálým vzpomínáním na události, který mě potěšily, rozesmály až k pláči, na podrazy, který mě dodnes hryžou v hlavě, na období, kdy bylo všechno fajn, na dětství, na doby, kdy jsem byla na dně, na "obyčejný" věci, který ostatní nechaj v klidu, ale mě při jejich vyslovení naskakuje husí kůže. Na lidi, s kterýma jsem si dřív rozumněla a nyní o nich třeba nevím nic. Vzpomínám i na zážitky z nedávných dní a znovu a znovu si je přemítám v hlavě.
Vzpomínky jsou úžasná věc, uznávám fotky, videa a jiný záznamy, ale to, na co opravdu nechcete nikdy zapomenout, nosíte v hlavě. Mám doma krabice plný takovejch pitominek, který však nemám srdce vyhodit, protože ke každý se váže nějakej, byť sebemenší příběh.

Příklad:

  • desítky jízdenek, z metra, ze všech výletů a exkurzí, z vlaků, ze zahraničí
  • stovky dopisů plných hovadin, co jsme si psaly s Petrou nejen na základce nejen při vyučování
  • program festivalu, kde jsem byla před dvěma lety i na kterým jsem v životě nebyla + všechny vstupenky z akcí, který jsem navštívila
  • stuha, kterou jsem měla ovazáný vánoční dárek
  • satanovo pexeso
  • etikety z lahví
  • nikdy nevyplněný pohlednice
  • čmáranice, co jsem si malovala se sestřenkou, když jí byly sotva dva roky
  • ukradený lamety a řetěž vánočních stromků po celý republice
  • papír s nápisem JSEM ČUBKA
  • plechovka od Semtexu
  • igelitový rukavice ukradený kdesi na benzínce
  • kameny z hor
  • kaštan z Petřína
  • zapalovač, co nikdy nehořel
  • voňavý krabičky a obaly od všech různejch balzámů na rty ( jeden z nejsilnějších vzbuzovačů vzpomínek)
  • plastová lžíce
  • účtenky

....atd, atd. O tu krabici nechci nikdy přijít. Když mi není nejlíp, ona je to první, po čem sahám. Zrovna v poslední době mi je úzko. Jedinej můj krok mi může přivodit naprostý štěstí nebo zároveň totální depresi, z který se jen tak nevyhrabu. Nelze to předvídat. To nemám na mysli nic konkrétního. Moje duše je v tenhle moment jako domeček z karet. Hrozí, že se zhroutí, kolem fouká vichr, zuřivě hledám lepidlo, abych ho zajistila, ale nemůžu ho za žádnou cenu najít. Sakra. Nikdy nebudu šťastná na 100%. Honem, vyhrabat v mysli nějaký úžasný vzpomínky!

A mimochodem, kdybych někdy měla vyhodnocovat žebříček mých nejoblíbenějších alb, určitě by tam nechyběl soundtrack ke Smrti panen od Air, no jo, já a Air, pochopitelně. Tu desku zbožňuju, protože má pro mě nepopsatelnou a kouzelnou atmosféru, i díky VZPOMÍNKÁM, jasně, jsem u toho zase. A po každým jejím poslechu jsem citově rozložená, naměkko a doslova piclá.

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

jee... ty jsi fakt magor...
:D))
ne... nahodou delas dobre... kdyz u vas bude horet, musela bys posbirat vsechny fotky atd... ale takhle vezmes "jen" krabici, dve, ... osmnact ?!!?

Woo řekl(a)...

Ja mam takovou krabici taky.. a je plna blbosti..napriklad filtr z huleni od BishopGuys.. haha

ivavi řekl(a)...

ale to jsem sem radši nějaký kuriozity nenapsala, za některý se stydím :)

Unknown řekl(a)...

kazdy ma svou krabici - nekdo jen imaginarni a my ostatni pravou...

jeha... a kazdy se stydi za nejake veci v ni... treba ondrej n. v ni ma 100%ne moji fotku - je desna, ale pry tam mam ty nejuprimnejsi oci na svete :D))
takze takove krabice dokazou zvednout naladu, sebevedomi... ale i zaludek :D))

Unknown řekl(a)...

já takovouhle krabici nemám

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

tak presne takovyhle veci se snazim omezovat, palit atak vubec, ale jak pravi Kundera : "pochopil jsem ze vzpominkam neuniknu, ze jsem jimi obklicen.." na me spis utoci z mraku, kopcu apod. ale mas pravdu je to peknej zrout casu
btw koukam ze uz komunikujete

Woo řekl(a)...

No kdybych sem napsala kuriozity ktery tam jsou tak...haha. ale ze vcerejska/dneska mam taky par peknejch veci:D
btw.: Kdyz jsem dorazila domu rikam segre "neboj, ja se tak v jednu vzbudim!".... mmm jsem se vzbudila asi pred ctvrt hodinou a.. padim tam zas protoze ja MILUJU SVOJI POSTEL!!!

ivavi řekl(a)...

...a tak každý jsme jinak citově založen. Krabici mít nemusíte, ale i tak se vám nějaký památky z minula po domově určitě válej.
lilac: to se ani nedivím, jak tě tak znám