CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

07 srpna 2006

Nutno propagovat

Kdo by v tomhle dešti chodil ven, že? Ať už ve čtvrtek 10. srpna bude jakkoliv, všichni jste srdečně zváni do pardubické Ponorky na koncert francouzských hardcorerářů HYACINTH. A co je možná ještě zásadnější - role předskokanů se se svou neopakovatelnou show, na kterou jen tak nezapomenete, představí pardubičtí KILL! KILL! KIDS! Vstup je 60 korun, tak neváhejte, uvidíme se tam.
A kdyby se přece jen našel někdo, kdo stále ještě neslyšel Aerobik od Kill! Kill! Kids!, hned to napraví. To je sakra hit nejen v pardubických končinách!

18 komentářů:

ivavi řekl(a)...

pardon, ty čecháčku, už je to opraveno!

Anonymní řekl(a)...

Nepodlejzej!
strasny tyhle Lilkovi patolizalove.

ivavi řekl(a)...

jó kdybych jenom podlejzala, já si přes Lilaca dělám jméno a kariéru přes postel! Heč, heč, heč!!!

ivavi řekl(a)...

blbečku anonymní

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

to byl ja:)

ivavi řekl(a)...

vidíš, to ti patří! Tak promiň, mi to nějak ujelo, ehm.

Unknown řekl(a)...

tak konečně jsem slyšela aerobik... a jsem šokovaná... :D))

Woo řekl(a)...

Kdo by z toho nebyl ze.....

ivavi řekl(a)...

Náhodou mě Aerobik dostal hned při prvním poslechu...
Woo: to mám na tý fotce ale pěknou zadnici.

Unknown řekl(a)...

2ivavi...
jo ta fotka bude jednou kultovni... a tvuj zadek stejne tak slavny...

ivavi řekl(a)...

tak to už se těším... takže sláva už nejen přes postel, ale i přes zadek :)

Anonymní řekl(a)...

vyfoť ho nahý. i prsíčka můžeš, nebo broskvičku

ivavi řekl(a)...

hm, super

Woo řekl(a)...

Ja tam mam ale sexy stehynko;>

Unknown řekl(a)...

2woo...
hlavne tvoje celenka je sexy....

2anonymus...
dospej, bitte...

Woo řekl(a)...

Ona chtela napsat "bijte" !

Anonymní řekl(a)...

sonyW: tak ty si ji vyfoť taky..

Unknown řekl(a)...

2anonym...
neco fotim jen lidem, co se umi podepsat...