CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

09 srpna 2006

The last thing I need is YOU

Než jsem tenhle post začala sepisovat, měla jsem výbornou náladu a hlavu plnou nápadů, ale najednou to nějak utichlo...
Tak stručně:

  1. Neprší
  2. Jeden utíká před policajtama a spadne přitom do jámy
  3. Těším se na zítřejší slibované ponorkové afro, slipy s chobotem a pořádnej rámus
  4. Ukrajinky kradou, cikánky taky
  5. Trika bez rukávů nosí gayové
  6. S proužkama končím, jelikož jsem to s nima už přehnala
  7. " Jé, chleba! Au. "
  8. Doufám, že tento pátek a sobota se budou odehrávat v ďábelském stylu. Ano, ďábelském, i když jen Bůh ví, jak to nakonec všechno dopadne. Franz Ferdinand. Alex Kapranos. Velký splněný sen. Uááá. Hooverphonic ( jó, Mad About You, Jackie Cane!) . Alkohol. Petra a I am X ( ne, nedávám vás záměrně dohromady). Nejasné místo našeho spánku. Alkohol. Hodně nejasností. Praha. Karl? Těším se jak blb. New York City Boy. Alkohol. Go West. Art Brut. Priessnitz. Do toho Vypsaná Fixa. A taky alkohol. Super směska. Proužky. Předražený jídlo, pití a alkohol. 50 ks Orbithek. Nierika. Hafo známejch. Hafo alkoholu. Under The Lamp. Žhavé noci, hehe. Rasmus fanynky. No Fear. Model Nanoru. Vzpomínky při Polemic. A spousta jiného, možná i záživnějšího. Alkohol. Love Planet, samozřejmě. A předem, report nečekejte, budu ráda, když to přežiju bez úhony. A bez otravy alkoholem.
  9. Kdybyste měl někdo třeba 17. srpna ve čtvrtek zbytečnou cestu do Piešťan a k tomu volnej lístek na Hodokvas, kontaktujte mě. Prosíííím. Jaga Jazzist!!! Jaga Jazzist!!! Ať tam všichni zmoknou jak krysy, když tam já bejt nemůžu!!!

+ Zítra už doopravdy zavolám na *11

Další z řady psycho klipů. Tohle je ale jiný psycho. Z osmdesátých let. Legendární Kraftwerk a legendární We Are The Robots. Tohle video by mě klidně mohlo strašit ve snu. Brrrrrr. 19. srpna v Pardubicích na Závodišti. Neuvidíme se tam.

Masová + slovní hříčka mojí sestřenice - lovečák = čovelák

Teď mě ovšem bude strašit ve spánku nejmíň pětkrát shlédnutý živák Franz Ferdinand. I tak, ať už je pátek!!!!!

A už mě to neba. Vás taky ne, že?

9 komentářů:

Woo řekl(a)...

Nekoho honej policajti, nekdo ma nuz na p**u...ale stejne je nejlepsi kdyz ti ho honi mlsna!

Unknown řekl(a)...

skoda, ze tam nebudu s vami... hezky (u)let...

Woo řekl(a)...

"Hafo alkoholu. Under The Lamp. Žhavé noci, hehe." -> ...praktikovat v tomto poradi??? Hehe /// Ja a IamX -> neni to zamer? Skoda:(

ivavi řekl(a)...

Ne, to je bez pořadí, sákryš :)

ivavi řekl(a)...

Hlavní heslo Love Planet (pro nás alespoň): Zkusit se má všechno!!!! A podle toho se budeme řídit :)

Unknown řekl(a)...

2noisewriter:
ty prednasky jsi dostaval nebo daval??

Unknown řekl(a)...

2noisewriter: no ono totiz zalezi na tom, jak kvalifikovany ten prednasejici byl :D)))

Unknown řekl(a)...

2noisewriter: jsem rada, ze jsi byl v rukach odbornika :D)))

Anonymní řekl(a)...

Dneska zadny prani pro Viktora??