CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

26 srpna 2006

Lázně Bohdaneč = město kultury (???)


Přijel cirkus! Přijely zástupy hippies gympláků z Dašáku v batikovaném a vzorovaném oblečení - k nám do Bohdanče! Máme tu fesťáček se supr lidičkama, je tu hustá atmoška a ještě víc supr kapelky! Uganda-Kalkata On The Road se to jmenuje. Dneska jsem se tam objevila. Na chvilku a to bohatě stačilo, jsem schopná z toho žít pár let. Potkala jsem pár svých minulých i současných spolužáků. Kdyby tam nebyli Priessnitz, ani tam nepáchnu. Ale ani ti přátelští milovníci všeho, co začíná slovem Kalkata, si nedovolí ukradnout plnou lahev vína přímo z pódia (měla sloužit právě kapele), to jen my jsme tak drzí. Škoda, že pan Švejdík byl nachlazen, mohl se z té původně jeho lahve napít taky. Akce pokračuje i zítra (vlastně dneska). Naštěstí už beze mě.

A pan Dorazil se nemusí stydět mi sem někdy napsat nějaký komentář, když už to tady čte :)

17 komentářů:

Woo řekl(a)...

Panebize jsem v soku!!! Vsichni jsou fuc! .... "Nejaky vtipalek nam sem do fontanek nalil saponat a taky potravinarsky barvivo a to pak jedna strana namesti byla modra a druha ruzova!" - "Hehehehehehehehe!"
Mela jsi podotknout ze za to ukradeny vino si ode me pan Svejdik bral cigaro:)

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

to je docela zářez, že si od tebe švejdík vzal cígo, závidim

Woo řekl(a)...

ty drz tlamku!

Anonymní řekl(a)...

hm, neuvěřitelné spojení hrubosti a zdrobněliny ve slově tlamka, to sem ještě neslyšel

Woo řekl(a)...

nechtela jsem byt moc hruba...

ivavi řekl(a)...

vojta: jo, oceň ji, to hlavně ty jseš agresivní, mohli jsme se o tom před týdnem přesvědčit všichni

Anonymní řekl(a)...

P=ˇA je agresivní dračice!

Unknown řekl(a)...

an: ale hlavně že je dračice, ne? blonďatá dračice ...

ludovico řekl(a)...

blonďatá tlamka je to;)

Woo řekl(a)...

Nenahodime jiny tema?!

Woo řekl(a)...

..treba jako to ze je mi nechutne spatne.................

ludovico řekl(a)...

to má ale s tou tlammkou trošku souvislost

Anonymní řekl(a)...

proste woo je draci tlamka :D))

ivavi řekl(a)...

jo, a já jsem si dneska ukopla prst a nemůžu chodit!

Unknown řekl(a)...

a já sem zase blbě ostříhanej třeba no ...

ivavi řekl(a)...

lilac: nevadí Kubíku, to doroste a budeš zase větší fešák

Woo řekl(a)...

Lepsi uz to nebude! ..mame vsichni existenci krizi!!! do hajzlu